Senaste nytt från Facebook
Trubbel med polaren Pär! Premiär i Göteborg den 15 oktober!!! Maria Lundqvist och jag! Vid pianot: Arvid Svenungsson!!! Komsi!
Komsi!!👍🪗
... Se merSe Mindre
This content isn't available right now
When this happens, it's usually because the owner only shared it with a small group of people, changed who can see it or it's been deleted.0 CommentsKommentera på Facebook
Hej! Jag tar det gärna! Ring mig på 070-32 444 55 ... Se merSe Mindre
This content isn't available right now
When this happens, it's usually because the owner only shared it with a small group of people, changed who can see it or it's been deleted.0 CommentsKommentera på Facebook
Detta blir episkt- tänk att få arbeta både med Maria Lundkvist och Arvid Svenungsson! Wow, missa inte detta. Kram på er och trevlig sommar tycker Bengan ... Se merSe Mindre
This content isn't available right now
When this happens, it's usually because the owner only shared it with a small group of people, changed who can see it or it's been deleted.0 CommentsKommentera på Facebook
Folkligt och festligt på Karlfeldtsgården i Avesta! Med Nisse Fläcke och Anders Larsson! Respekt 👍🙏🪗 ... Se merSe Mindre
14 CommentsKommentera på Facebook
Fasen vilka roliga spelningar vi hade på på Berga teatern i Åkersberga i söndags. Publiken var fantastisk och arrangörerna som vanligt på tårna. Vi tror nog att vi gör om det här🤪 ... Se merSe Mindre
13 CommentsKommentera på Facebook

